Regulamin

 

Regulamin zapalania wirtualnych świeczek w Rejestrze Grobów Parafii

 

§1. Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy regulamin określa zasady zapalania i wyświetlania wirtualnych świeczek z dedykacją lub modlitwą na stronach poszczególnych grobów w Rejestrze Grobów Parafii.
  2. Celem funkcjonalności jest umożliwienie wiernym i odwiedzającym upamiętnienia zmarłych poprzez duchowy gest modlitwy lub wspomnienia w formie wirtualnej świeczki.
  3. Korzystanie z funkcji zapalania wirtualnych świeczek jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

§2. Procedura zapalania świeczki
  1. Aby zapalić świeczkę, należy:
    1. Wejść do Rejestru Grobów,
    2. Wyszukać odpowiedni grób, podając imię i/lub nazwisko pochowanego,
    3. Przejść na stronę danego grobu,
    4. Kliknąć przycisk „Zapal świeczkę”,
    5. Wypełnić formularz, podając:
      • Adres e-mail (poprawny i aktywny),
      • Nazwę wyświetlaną publicznie (min. 2, max. 100 znaków),
      • Treść modlitwy lub dedykacji (min. 10, max. 250 znaków),
      • Czas świecenia świeczki (okres wyświetlania modlitwy na stronie grobu).
  2. Po przesłaniu formularza system zweryfikuje dane i poinformuje użytkownika o ewentualnych błędach. W przypadku błędów należy poprawić wskazane pola i ponownie wysłać formularz.
  3. Po poprawnym przesłaniu formularza, na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym.
  4. Świeczka zostanie zapalona (aktywna na stronie grobu) dopiero po kliknięciu w link aktywacyjny przez użytkownika.
  5. Link aktywacyjny nie ma ograniczenia czasowego – użytkownik może dokonać aktywacji w dowolnym momencie.

§3. Zasady umieszczania treści
  1. Treść modlitwy lub dedykacji powinna być stosowna do charakteru religijnego i pamięciowego Rejestru Grobów.
  2. Zabronione jest umieszczanie treści:
    • obraźliwych, wulgarnych lub niezgodnych z zasadami wiary katolickiej,
    • zawierających elementy komercyjne, reklamy, politykę lub treści o charakterze agitacyjnym,
    • naruszających dobra osobiste osób zmarłych lub ich rodzin.
  3. Administrator parafialny zastrzega sobie prawo do usunięcia lub dezaktywacji świeczki w dowolnym momencie, jeśli jej treść:
    • narusza zasady niniejszego regulaminu,
    • jest nieodpowiednia dla kontekstu strony,
    • została zgłoszona przez członka rodziny osoby pochowanej lub inną osobę uprawnioną.

§4. Dane osobowe i kontakt
  1. Adres e-mail podany przy dodawaniu świeczki służy wyłącznie do:
    • wysyłki linku aktywacyjnego,
    • ewentualnego kontaktu w sprawie treści świeczki.
  2. Dane nie są publikowane ani przekazywane osobom trzecim, poza przypadkami przewidzianymi przepisami prawa.
  3. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za prawidłowość podanych danych.

§5. Postanowienia końcowe
  1. Administrator Parafii zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie.
  2. W przypadku zmian, nowa treść regulaminu zostanie opublikowana na stronie parafialnej.
  3. Wszelkie pytania, uwagi lub zgłoszenia dotyczące wirtualnych świeczek można kierować na adres e-mail parafii wskazany w zakładce Kontakt.
Archiwum Gazetek Parafialnych